۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
 ۱۵ هزار نفر زنجانی واجد شرایط برای صاحب خانه شدن هستند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

 ۱۵ هزار نفر زنجانی واجد شرایط برای صاحب خانه شدن هستند

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه در استان بیش از ۲۸ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد بیش از ۱۵ هزار نفر واجد شرایط برای مسکن دار شدن هستند. 

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود بیات منش ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه اقدام ملی مسکن در گلشهر کاظمیه زنجان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: در زنجان بیش از ۲۸ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار نفر واجد شرایط برای مسکن دار شدن هستند. 

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان آغاز شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه این استان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن خوب عمل کرده است،گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۱۲۵ نفر از زنجانی ها مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کردند. 

بیات منش تاکید کرد: ۹۰ درصد از واجدان شرایط مسکن در استان زنجان آورده اولیه را پرداخت کردند و این نشان می دهد مردم این استان از این طرح بسیار استقبال می کنند. 

وی با بیان اینکه تا پایان سال هم برای بیش از سه هزار نفر از متقاضیان زمین اختصاص داده می شود،ابراز کرد: بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان آورده نقدی متقاضیان تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن  در استان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان تصریح کرد: تا پایان سال هم زمین برای فرهنگیان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن فراهم خواهد شد و در استان تنها ۵۰۰ نفر از قشر فرهنگی واجد شرایط برای اجرای این طرح هستند. 

بیات منش گفت: تا پایان سال زمین لازم برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان فراهم خواهد شد و مردم نگران نباشند.

کد خبر: ۷۴٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha