۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
۶۵ درصد از تعاونی های فعال زنجان مختص بانوان است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۶۵ درصد از تعاونی های فعال زنجان مختص بانوان است

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه باید فعالیت تعاونی بانوان در زنجان تسهیل شود، گفت: بیش از ۶۵ درصد از تعاونی های فعال در استان مختص بانوان است.

به گزارش بازار به نقل از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان، محمد رضا یوسفی به تعاونی های بانوان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانوان زنجانی در بحث تعاونی ها فعالیت خوبی دارند ولی باید فعالیت هایشان تسهیل شود و بیش از ۶۵ درصد از تعاونی های فعال در استان مختص بانوان است.

وی اظهار کرد: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند بنابراین باید به آنها توجه ویژه شود و لزوم توجه به تقویت تعاونی‌ها مورد تأکید اداره کل است و تاکنون اقدامات خوبی هم انجام گرفته است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: این نهاد بر توسعه تعاونی ها در استان تاکید جدی دارد چرا که توجه به این امر مهم باعث توسعه اقتصاد استان می شود. 

یوسفی تصریح کرد: توجه و تقویت تعاونی ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه و کاهش فقر و آسیب های اجتماعی می شود چرا که تعاون بهترین ابزار برای خروج از فاصله طبقاتی است.

وی گفت: هدف تعاونی ها بر خلاف سایر بنگاه های تجاری و اقتصادی دستیابی به ثروت و سود نیست بلکه تعاونی ها به دنبال بهبود شرایط زندگی هستند.

کد خبر: ۷۴٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha