۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
مجلس زمینه‌ساز توسعه فرهنگ کارآفرینی خواهد شد
عضو هیات رییسه مجلس:

مجلس زمینه‌ساز توسعه فرهنگ کارآفرینی خواهد شد

موسوی لارگانی، عضو هیات رییسه مجلس طی پیامی گفت: فراکسیون کارآفرینان مجلس تلاش دارد با ایجاد و توسعه همه جانبه عناصری که زمینه ساز رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقدامات کارآفرینانه در کشور می شود، فرهنگ ارزشمند اقتصاد مقاومتی را توسع دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ۲۹ بهمن ماه روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی را تبریک‌گفت.  

متن پیام عضو هیات رییسه مجلس به شرح زیر است:

۲۹ بهمن ماه روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی را به تمام کارآفرینان کشور که در راستای تولید کالای باکیفیت می‌کوشند، تبریک عرض می کنم.

در این دوره از مجلس به طور جدی بنا داریم در قالب فراکسیون کارآفرینان مجلس تلاش کنیم تا با ایجاد و توسعه همه جانبه عناصری که زمینه ساز رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقدامات کارآفرینانه در کشور می شود بتوانیم فرهنگ ارزشمند اقتصاد مقاومتی و توسعه کارآفرینی را که از جمله منویات بسیار مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) است را در کشور توسعه بخشیده و با این مجموعه اقدامات باعث سرعت بخشی و تسهیل اشتغال نیروهای عزیز جوان که سرمایه عظیمی برای ایران اسلامی هستند شویم.

امروز ایران اسلامی برای رشد و پیشرفتهای همه جانبه و تحقق برنامه جهش تولید بیش از پیش و هر زمانی دیگری؛ نیاز به همت والا و راهبردی برای توسعه و حمایت از کارآفرینان و اجرایی سازی چارچوبهای نجات بخش اقتصاد ایران در قالب اقتصادی مقاومتی است را دارد.

باید رفع موانع کارآفرینی و جهش تولید به طور همه جانبه در دستور کار مجلس قرار گیرد تا بتوانیم با بهره از یک عزم ملی و جهادی در کشور در شرایطی که یک سال است درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم و از یک سو کارآفرنیان، بازاریان و اصناف، صنعتگران و تولید کنندگان با فشارهای ظالمانه تحریم های آمریکا و هم پیمانان مواجه هستند؛ با تصویب قوانین به روز رسانی شده، اجرای چابک و جهادگرانه برنامه های حمایتی تولید ملی، حذف قوانین زائد و مانع کارآفرینان، به زودی شاهد شکوفایی و توسعه فراگیر و مقتدرانه جهش تولید و رشد کارآفرینی در کشور باشیم.

در انتها از همه اندیشمندان، متخصصان، اصناف، صنعتگران و صاحبان تجربه به عنوان دلسوزان کشور درخواست می کنم تا با ارائه دانش و نظرات ارزشمند خود؛ به هیات رئیسه و اعضای این فراکسیون و سایر کمیسیون های مجلس کمک کنند تا با بهره از موثرترین روشها فرهنگ و برنامه های اصیل کارآفرینی بر طبق منشورهای اجرایی اقتصاد مقاومتی در کشور طراحی و اجرا شود و امکان ارائه خدمت موثرتری به جامعه کارآفرنیان کشور مهیا گردد و در جهت خودکفایی جامع تر و همه جانبه و رشد و توسعه اقتصادی گام های موثرتری در کشور برداشته شود که این مهم با همت والای همه مردم عزیز ایران اسلامی ممکن است.

کد خبر: ۷۴٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha