۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
۲۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در زنجان پرداخت شد
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۲۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در زنجان پرداخت شد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است، گفت: پنج هزار روستایی صاحب شغل شدند.

محمد رضا  یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به اشتغال روستایی در زنجان اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته ایجاد اشتغال در مناطق روستایی استان بسیار مطلوب بوده است. 

وی با بیان اینکه بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در زنجان پرداخت شده است، اظهار کرد: بیش از ۲۴ میلیارد تومان از این تسهیلات به شهرستان ایجرود که از مناطق محروم استان بوده پرداخت شده است. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: خوشبختانه با پرداخت این میزان تسهیلات بیش از پنج هزار اشتغال روستایی در استان ایجاد شده است. 

یوسفی با بیان اینکه شبکه بانکی زنجان در پرداخت تسهیلات همکاری بسیار خوبی را داشته است، تاکید کرد: در این میان بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عملکرد بسیار خوبی دارد. 

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان زنجان افزایش می یابد و اشتغال خوبی هم ایجاد می شود، ابراز داشت: ایجاد اشتغال در روستا از مهاجرت معکوس جلوگیری می کند و مردم روستا هم از نظر اقتصادی تامین می شوند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی به ایجاد اشتغال در روستاها بسیار توجه می شود.

کد خبر: ۷۴٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha