۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
مطالبه به‌حق صادرکنندگان بخش کشاورزی هماهنگی در تصمیمات است
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران:

مطالبه به‌حق صادرکنندگان بخش کشاورزی هماهنگی در تصمیمات است

زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مطالبه به‌حق صادرکنندگان بخش کشاورزی هماهنگی در تصمیمات و سیاستگذاری‌ها با محوریت کارگروه توسعه صادرات است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، چهلمین جلسه کارگروه توسعه صادرات با تشریح تصمیمات روز گذشته نشست شورای عالی توسعه صادرات غیر نفتی کشور و به ریاست معاون وزیر صمت و دبیر شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی کشور برگزار شد.

حمید زادبوم در این نشست با تشریح تصمیمات دهمین نشست شورای‌عالی توسعه صادرات غیر نفتی اظهار داشت:  توسعۀ صادرات غیر نفتی و نقش آن در گذار از دوران تحریم انکارناپذیر است.

وی افزود: تداوم صادرات نیازمند آرامش، هدفمندی، هماهنگی سیاست‌ها و ضوابط است و اساس  کارگروه توسعه ایجاد این انسجام است.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران صادرات محصولات کشاورزی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و آن را نیازمند کمک و مساعدت همه دستگاهها دانست و گفت: مطالبه به‌حق صادرکنندگان بخش کشاورزی هماهنگی در تصمیمات و سیاستگذاری‌ها با محوریت کارگروه توسعه صادرات است.

در این جلسه ضمن تشریح کار و اطلاعات مرتبط با عملکرد صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، تبلیغات و مشکلات صادرات ناشی از تصمیمات ستاد تنظیم بازار در بخش کشاورزی  و غذایی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین اعضای جلسه بر ضرورت هماهنگی و تعادل در اهداف کمی صادرات و تنظیم بازار تأکید کردند.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی عملکرد بخش‌های مختلف در خصوص برنامه‌ریزی و هماهنگی اکسپو ۲۰۲۰ را تشریح کرد.

گفتنی است، چهلمین جلسه کارگروه توسعه صادرات به ریاست معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، با حضور معاون توسعه کسب و کار کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، نمایندگان ستاد تنظیم بازار و اعضای کارگروه برگزار شد.

کد خبر: ۷۴٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha