۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
۱۴۷ سایت تلفن همراه جاده‌ای و روستایی کردستان ارتقا یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۱۴۷ سایت تلفن همراه جاده‌ای و روستایی کردستان ارتقا یافت

کردستان- حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۷ سایت تکنولوژی تلفن همراه جاده‌ای و روستایی در استان ارتقا پیدا کرده است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه رویکرد اصلی امسال شرکت مخابرات کردستان توسعه اینترنت است، اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم، امسال بیشتر تمرکز خود را بر روی توسعه اینترنت قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های دیتا در حوزه باند پهن تلفن همراه در کردستان انجام شد، اضافه کرد: ۲۸۴ سایت تکنولوژی تلفن همراه از ابتدای امسال تاکنون ارتقا پیدا کرده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: ارتقای تکنولوژی در حوزه تلفن همراه یعنی امکان استفاده از باند پهن برای مردم فراهم شده و تکنولوژی توجی به تری و فورجی تبدیل شده است.

حکمت با اشاره به اینکه ضریب نفوذ اینترنت در استان ۷۲ درصد و ضریب نفوذ پوشش تلفن همراه ۱۳۴ درصد است، یادآور شد: ۵۲ درصد ارتقای سایت‌های تکنولوژی تلفن همراه استان مربوط به مناطق روستایی و جاده‌ای بوده که شامل ۱۴۷ سایت است.

وی اظهار داشت: از آنجا که سایت‌های جاده‌ای هم امکان زیرپوشش قراردادن روستاهای اطراف این جاده‌ها را فراهم کردند همکاران ما در حال بررسی تعداد روستاهای بهره‌مند از ارتقای سایت‌های تکنولوژی تلفن همراه هستند تا به طور دقیق و صحیح آمار مربوطه اعلام شود.

کد خبر: ۷۴٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha