۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
 هزینه‌ها در اصلاحیه بودجه ثابت ماند/ پایدارسازی درآمد در مازندران
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

هزینه‌ها در اصلاحیه بودجه ثابت ماند/ پایدارسازی درآمد در مازندران

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: هزینه‌ها در اصلاحیه بودجه ثابت مانده و افزایش نیافته است.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اصلاح برخی موارد در لایحه بودجه اظهار داشت: مطالبات کارگران بازنشسته، ثابت ماندن هزینه ها نسبت به بودجه قبلی، اجرای متناسب حقوق بازنشستگان و طرح های حمایت از معلولان از جمله مواردی بوده که در اصلاحیه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه باید کشور را عاقلانه اداره کنیم، تصریح کرد: دولت ومجلس در زمینه اقتصاد ورفاه مردم باید همدلی و همگرایی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند.

وی با اظهار اینکه با کلیات بودجه ۱۴۰۰ مخالف کرده ام، افزود: در اصلاحیه شش بند مورد توجه قرار گرفته که یکی از موارد فروش نفت بوده است.

بابایی کارنامی یادآور شد: صرفه جویی ۴۰ هزار میلیارد تومانی در جداول، چارچوب دادن به حقوق ودستمزد، ثابت ماندن هزینه ها، کاهش انتشار اوراق از جمله بندهای اصلاحی بوده و در لایحه بودجه انتشار اوراق ۵۰ هزار میلیارد تومان کمتر شده است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران سوق دادن درآمدها به سمت پایداری را از جمله دغدغه ها در لایحه بودجه بیان کرد و گفت: در اصلاحیه لایحه بودجه نسبت مالیات به درآمد تولیدناخالص ملی مورد توجه قرار گرفته است.

وی اصلاح ساختار بودجه را ضروری دانست و گفت: اصلاح ساختار بودجه نیازمند بهره گیری از نظرات کارشناسی است وباید اصلاح ساختار بودجه واقعی و درآمدها در استان ها از جمله مازندران پایدار شود.

کد خبر: ۷۴٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha