۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
ساخت مسکن محرومان با قوت اجرا می‌شود
رئیس بنیاد مستضعفان:

ساخت مسکن محرومان با قوت اجرا می‌شود

فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ساخت مسکن محرومان با قوت و قدرت اجرا می‌شود.

به گزارش بازار، سید پرویز فتاح در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با بنیاد مسکن برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن برای محرومان افزود: هزار میلیارد تومان به صورت بلاعوض و برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مستضعفان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه به این تعداد واحد مسکونی قانع نیستیم اضافه کرد: نیاز جامعه بیشتر از این تعداد است و امیدواریم در آینده، اخبار خوبی برای مردم داشته باشیم.

فتاح گفت: این ۲۰ هزار مسکن محرومان برای افرادی است که تحت پوشش هیچ سازمان حمایتی نیستند.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از نیازمندی‌های اصلی خانواده هاست افزود: به علت تورم، هزینه ساخت مسکن بسیار افزایش دشاته و با این روش در پیش گرفته شده، امیدواریم با حمایت این دو نهاد و استفاده از تسهیلات بانکی، افراد واجد شرایط صاحب خانه حداقلی شوند.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه تاریخ آغاز این تفاهم نامه ۲۹ بهمن است گفت: امیدواریم در اسفند کلنگ برخی واحدهای مسکونی به زمین بخورد و در سال آینده با قوت انجام شود.

فتاح با بیان اینکه این اقدام تامین بخشی از مسکن محرومان است ابراز امیدواری کرد: از ظرفیت دولت و سایر نهادها استفاده شود.

وی گفت: خانواده‌های محروم هم آورده ناچیزی برای ساخت این مسکن پرداخت خواهند کرد البته بستگی به قیمت تمام شده آن دارد.

فتاح افزود: بنیاد مستضعفان امکاناتی از جمله سیمان و مصالح دارد و می‌تواند احداث مسکن را تسهیل کند.

وی با بیان اینکه این سومین تفاهم نامه برای ساخت مسکن محرومان است ادامه داد: تفاهم نامه نخست برای ساخت ۱۴ هزار واحد برای معلولان نیازمند بود که با همکاری بنیاد مسکن در حال اجراست و تا کنون ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد به پایان رسیده است.

فتاح تفاهم نامه با کمیته امداد در اول بهمن امسال در خصوص ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی اهدای سیمان رایگان به مناطق دچار حوادث غیر مترقبه و مناطق محروم با تایید بنیاد مسکن به صورت رایگان را از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان ذکر کرد.

فتاح اضافه کرد: بنیاد زمین‌هایی دارد که امیدواریم با گرفتن مجوز و رعایت مقررات، برای مسکن محرومان اختصاص دهیم.

کد خبر: ۷۴٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رحمن عباسی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
      0 0
      باسلام اینجانب ازطبقه محروم وکارگری وزیرخط فقرزندگی میکنییم دارای دوفرزندازشماتقاضای کمک ویاری برای ساخت مسکن محرومان رادارم خواهشمندم پیگیری کنید۰۹۱۷...۸۰ازاستان فارس شهرستان قیروکارزین