۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
بهره برداری از پروژه اجرای خط انتقال روستای «چشین» همدان تا پایان سال جاری
معاون آبفا همدان در گفتگو با بازار خبر داد:

بهره برداری از پروژه اجرای خط انتقال روستای «چشین» همدان تا پایان سال جاری

همدان - بختیاری فر، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بهره برداری پروژه اجرای خط انتقال فاضلاب روستای چشین و اتصال آن به کلکتور شهر همدان تا پایان سال جاری خبر داد.

فرهاد بختیاری فر در گفتگو با خبرنگار بازار اشاره به پروژه اجرای خط انتقال فاضلاب روستای «چشین» و اتصال آن به کلکتور شهر همدان گفت: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجرا است.

وی توضیح داد: براساس قرارداد منعقد شده، اجرای خط انتقال روستای چشین به طول چهار کیلومتر در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۳.۵ کیلومتر از آن عملیاتی شده و ما بقی دردست انجام است.

بختیاری فر با بیان اینکه تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه مذکور تزریق شده است، عنوان کرد: مطابق قرارداد منعقد شده این پروژه تا پایان سال جاری آماده بهره برداری است.

وی در ادامه به اجرای پروژه خط انتقال فاضلاب روستاهای محور امامزاده محسن اشاره کردو گفت: پروژه مذکور به منظور ایجاد دو هزار و ۲۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب، ضمن به کارگیری لوله  های پلی اتیلن با قطر ۳۵۰ میلی متر در دستور کار قرار گرفت که بر همین اساس تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این خصوص اعتبار هزینه شده است.

بختیاری فر با بیان اینکه پروژه مذکورتا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عنوان کرد: با ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در این محور، روستاهای توییجین، مویجین، برفجین وسولان به عنوان روستاهای هدف در فاز بعدی از خدمات ایجاد شبکه برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از پروژه اجرای خط انتقال فاضلاب روستاهای محور امامزاده محسن نیازمند تامین اعتبار است گفت:با بهره برداری از پروژه مذکور پنج روستای بالادست محورامامزداه محسن از خدمات شبکه جمع آوری فاضلاب بهره مند خواهند شد.

کد خبر: ۷۴٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha