۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
اقلام اساسی و مورد نیاز مردم همدان در آستانه شب عید تامین است
استاندار همدان:

اقلام اساسی و مورد نیاز مردم همدان در آستانه شب عید تامین است

همدان - استاندار همدان گفت: اقلام اساسی و مورد نیاز مردم همدان در آستانه شب عید تامین است ضمن اینکه در توزیع کالاهای اساسی خانواده های نیازمند و تحت پوشش اولویت خواهند بود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سیدسعید شاهرخی در جلسه کمیته تنطیم بازار استان همدان بر نظارت در حوزه بازار توسط سازمان صمت، اتحادیه ها و اصناف تاکید کرد و گفت: اگر سیستم نظارت به صورت ویژه  و درست اجرا شود مشکلی در توزیع و تامین کالا در استان همدان نیست.

وی گفت: باید کالاهای اساسی به شکلی توزیع شود که به دست افراد نیازمند برسد و خانواده های تحت پوشش باید در اولویت توزیع کالاهای اساسی باشند.

استاندار همدان گفت: اقلام اساسی و مورد نیاز مردم همدان در آستانه شب عید تامین است ضمن اینکه در توزیع کالاهای اساسی خانواده های نیازمند و تحت پوشش اولویت خواهند بود.

شاهرخی ضمن هشدار به افراد سودجو و فرصت طلب افزود: دنبال احتکار، گرانفروشی و اخلال در نظم بازار نباشید که علاوه بر نظارت و رصد دقیق فعالیت های بازار، برخوردی قاطع و قانونی با متخلفان خواهیم داشت. 

وی به دستگاه های متولی نیز توصیه کرد: با عملکرد درست و همکاری بیشتر با سازمان صنعت،معدن و تجارت به سلامت چرخه تامین و توزیع کالا در استان همدان کمک کنند. 

کد خبر: ۷۴٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha