۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
 ۷۲۰ میلیارد تومان برای پایانه محصولات کشاورزی مازندران سرمایه گذاری شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۷۲۰ میلیارد تومان برای پایانه محصولات کشاورزی مازندران سرمایه گذاری شد

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران گفت: برای اولین و بزرگترین مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی توسط بخش خصوصی ۷۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه بزرگترین مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی کشور فردا افتتاح می شود، افزود: مجموعه روماک گستر پارس، نخستین و بزرگترین پایانه صادرات محصولات کشاورزی در سطح کشور می باشد که توسط ریاست محترم جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پایانه در شهرستان جویبار واقع شده که برای راه اندازی آن ۷۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است وبا راه اندازی پایانه صادرات محصولات کشاورزی کشور برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

قوانلو اظهار داشت: در این مرکز که توسط بخش خصوصی و با ظرفیت سالانه ۳۶۴ هزار تن ساخته شده است سورتینگ و بسته بندی میوه ، تولید جعبه کارتن، انجماد محصولات پروتئینی صورت می گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن  و تجارت مازندران خاطر نشان کرد: با توجه حجم تولید بالای مرکبات و کیوی در شمال کشور و تولید انواع میوه در استان قطعاً با افتتاح این مجموعه که در آن از تکنولوژی های نوین و به روز ترین دستگاه ها مطابق آخرین استاندارد های بین المللی استفاده شده، شاهد حضور پررنگ تری در بازارهای جهانی خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: آغاز به کار پایانه صادراتی روماک که در مساحت ۳۱ هکتاری در شهرستان جویبار ساخته شده است روز پنج شنبه با حضور زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، مسئولین استانی و توسط ریاست محترم جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس لفتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۷۴٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس 153 IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      3 0
      این پایانه سال 96 ساختش شروع شد و 30 بهمن 99 افتتاح می شود پایانه بزرگ بهشت پارس در سلمانشهر مازندران در سال 83 ساختش آغاز شد ولی تا کنون از سوی مسئولان استانی و کشوری توجه کافی به آن نشده است و هنوز درگیر مشکلات بانکی و بی توجهی مسئولان است اگر به این پایانه مثل پایانه روماک توجه می شد باید سال 93 به بهره برداری می رسید ایکاش پایتخت مازندران در غرب آن می بود .