۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
کمک فناوری جدید بلاکچین به بازرگانان
اینوویشن بررسی کرد

کمک فناوری جدید بلاکچین به بازرگانان

فناوری جدید بلاکچین به بازرگانان کمک می کند تا از برق تجدیدپذیر مازاد استفاده کنند.

بازار؛ گروه بین الملل: یک تیم تحقیقاتی مستقر در توکیو با همکاری شرکت میتسوبیشی الکتریک برای تولید یک فناوری جدید بلاکچین که می تواند تجارت انرژی همتا به همتا (P۲P) برق اضافی تجدید پذیر را بهینه سازی کند؛ تلاش می کند.

فناوری اصلی بلاکچین با ایجاد محیط های تجاری که انعطاف پذیرانه به نیازهای تجاری مشترک پاسخ می دهند، به ویژه برای به حداکثر رساندن مقدار مازاد برق موجود در بازار در هر زمان خاص، به استفاده موثرتر از انرژی مازاد انرژی تجدیدپذیر کمک می کند.

فناوری های کلی بلاکچین اغلب برای انجام محاسبات گسترده به منظور تعیین اجزای سازنده بلوک جدید برای ثبت اطلاعات معاملات، به بسیاری از رایانه های با کارایی بالا نیاز دارند.
میتسوبیشی الکتریک و توکیو تک فناوری بهینه سازی بلاکچین را برای بهینه سازی تجارت انرژی P۲P توسعه داده اند.

الگوریتم بهینه سازی توزیع شده که به تازگی طراحی شده است، رایانه های مشتری را قادر می سازد تا اهداف و داده های تجاری را به اشتراک بگذارند و سپس با استفاده از حداقل محاسبات، سفارشات خرید و فروش را به طور دقیق مطابقت دهند. همچنین، روش استخراج جدید در یک سرور محاسبات خرد قابل اجرا است.

هدف تجاری مشترک بین مصرف کنندگان را می توان برای رفع نیازهای خاص تغییر داد. در صورت وجود مازاد، قیمت معاملات طبق اصول بازار کاهش می یابد و بنابراین تقاضا برای شارژ مجدد وسایل نقلیه الکتریکی به دلیل ارزان تر شدن قیمت افزایش می یابد. در نتیجه بدون نیاز به پاسخگویی شرکت های برق خرده فروشی به نوسانات بازار، مصرف برق مازاد به حداکثر می رسد.

اگر اولویت سود تولیدکنندگان و مصرف کنندگان باشد، می توان هدف مشترک را تنظیم کرد تا سود کل یا افزایش سود بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را افزایش دهد. با اجازه دادن به هدف مشترک برای تنظیم، سیستم تجارت انعطاف پذیر انرژی P۲P را امکان پذیر می کند.

کد خبر: ۷۴٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha