۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
کارخانه نوآوری در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

کارخانه نوآوری در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

یاسوج- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، گفت: در راستای توسعه فناوری و تقویت زیرساختها در استان، کارخانه نوآوری در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری عصر سه شنبه در نشست جمع بندی سفر یک روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن دولت در یاسوج افزود: کمکهای لازم در پرداخت هزینه بازسازی این کارخانه انجام می شود و این کارخانه با همکاری استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونت فناوری ریاست جمهوری در استان راه اندازی می‌ شود.

وی با اشاره به استفاده مطلوب از ظرفیتهای استان در راستای توسعه فناوری اظهار داشت: باید از ظرفیت پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در راستای رشد واحدهای فناوری در استان استفاده کرد.

ستاری تصریح کرد: همچنین ۵۰ درصد از هزینه خرید تجهیزات آزمایشگاهی آزمایشگاه‌ های دانشگاه یاسوج و دانشگاه علوم پزشکی از طرف معاونت فناوری ریاست جمهوری تامین می‌ شود.

وی افزود: مخترع داروی التیام زخم های دیابتی در کهگیلویه و بویراحمد نیز برای تولید این داروی خاص، مجوزهای لازم را دریافت می کند.

ستاری با بیان اینکه تکمیل و راه اندازی پردیس دانشگاه آزاد موجب توسعه کارآفرینی در یاسوج می شود، اظهار داشت: در هفته آینده، نشستی با حضور نمایندگان این معاونت و دانشگاه آزاد اسلامی در تهران برای تصمیم گیری درباره پردیس دانشگاه آزاد یاسوج برگزار می شود.

کد خبر: ۷۴٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha