۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
همکاری های تجاری زنجان با کربلا توسعه می یابد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

همکاری های تجاری زنجان با کربلا توسعه می یابد

زنچان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: اولویت‌هایی از سوی کنسولگری ایران در کربلا برای همکاری‌های مشترک با استان زنجان ارائه شده و بر همین اساس و با رایزنی‌های صورت گرفته ساختمان کنسولگری در فصل بهار به مدت یک ماه در اختیار استان قرار می گیرد. 

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در راستای عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی استان از نظرات بخش خصوصی و ظرفیت کارشناسی اتاق بازرگانی استان استفاده شده است،گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی هم در اولویت کارها قرار گرفت. 

وی از فعالیت ۶۵ واحد تولیدی در بخش صنایع برق و الکترونیک در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: برای بیش از پنج هزار و ۵۳۰ نفر در این بخش اشتغال ایجاد شده است. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: در طی سه سال گذشته ۲۹ محصول مختلف تولیدی استان بیش از ۱۷ میلیون دلار صادرات رخ داده است که حدود ۹ درصد صادرات استان را تشکیل می‌دهد.

یگانه فرد به شناسایی بازارهای هدف جهت صادرات محصولات تولیدی استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: تمهیدات لازم برای کسب سهمی از بازارهای کشورهای هدف انجام گرفته است. 

وی با بیان اینکه اولویت‌هایی از سوی کنسولگری ایران در کربلا برای همکاری‌های مشترک با استان زنجان ارائه شده است،ابراز داشت: بر همین اساس و با رایزنی‌های صورت گرفته ساختمان کنسولگری در فصل بهار به مدت یک ماه در اختیار استان قرار می گیرد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: تجار عراقی خریدهای خود را نقدی انجام می‌دهند و این یک فرصت بسیار خوب برای فعالان اقتصادی استان است. 

یگانه فرد گفت: اتفاقات سیاسی که در منطقه رخ داده فرصت خوبی را نصیب استان جهت حضور در بازار کشورهای ارمنستان و مناطق آزاد شده قره باغ ایجاد کرده است.

کد خبر: ۷۴٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha