۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
عیدی مددجویان، معادل یک ماه مستمری
رئیس کمیته امداد خبر داد

عیدی مددجویان، معادل یک ماه مستمری

بختیاری، رئیس کمیته امداد امام(ره) گفت: میزان عیدی مددجویان معادل یک ماه مستمری است و مانند سنوات گذشته پرداخت خواهد شد.

به گزارش بازار، مرتضی بختیاری درباره میزان پرداخت عیدی مددجویان افزود: ما یک ماه مستمری مددجویان کمیته امداد را در پایان هر سال به عنوان عیدی به آن‌ها تقدیم می‌کنیم که امسال نیز مانند سنوات گذشته عیدی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه مبلغ عیدی همراه با مستمری به مددجویان پرداخت خواهد شد و به حساب این افراد واریز می‌شود، گفت: در روزهای آخر بهمن ماه این مبلغ در اختیار کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

بختیاری گفت: این مبلغ به حساب صندوق امداد ولایت واریز می‌شود و ما به طور مستقیم این مبلغ را به حساب مددجویان واریز می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی تعداد دریافت کنندگان مستمری روند افزایشی دارد.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۷۶۰ خانوار عیدی را دریافت خواهند کرد، گفت: در مجموع ۴ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۴۶۹ نفر مشمول دریافت مبلغ عیدی خواهند شد.

بختیاری گفت: تعدادی از این افراد مشمول تبصره ۱۴ هستند که تنها یک خدمت از ما دریافت می‌کنند و بقیه مستمری بگیرانی هستند که تحت پوشش امداد هستند.

وی با بیان اینکه قبل از اینکه لایحه بودجه به مجلس تقدیم شود نشست‌هایی را با مدیران سازمان برنامه و بودجه داشتیم که رویکردهای خوبی را داشت، افزود: رویکردهای مدنظر رویکردهای خوبی بود و براساس منابعی که در بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده بود در لایحه دولت افزایش ۲۵ درصدی میزان مستمری مددجویان را شاهد بودیم.

بختیاری ادامه داد: این میزان افزایش برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی عدد کمی است و ما درخواست داشتیم این مددجویان مورد توجه جدی باشند.

وی با بیان اینکه تکانه‌های اقتصادی برای افرادی که دارایی‌های را دارند باعث افزایش دارایی شد، اما افزایش ۲۵ درصدی مستمری مددجویان با تورم جامعه همخوانی ندارد، گفت: با مذاکراتی که در کمیسیون تلفیق انجام شد کمک‌های خوبی حاصل شد و امروز هم شنیدیم اصلاحات لایحه بودجه تصویب شده است.

بختیاری افزود: افزایش مستمری مددجویان را باید متناسب با جامعه در نظر گرفت چرا که مددجویان ما با این نسبت دچار مشکل می‌شوند.

کد خبر: ۷۴٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زهرا IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      3 0
      سلام مدت دو ساله به ما عیدی کمیته امداد پرداخت نشده لطفا رسیدگی کنید
    • سلطان IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      2 0
      واقعا که برای ماکه عیدی نریختن توراخدا رسیدگی کنید
    • سلطان IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      2 0
      من کمیته ای هستن کارت امداد ولایت دارم چرا عیدی نریختن جواب