۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
کار خاصی در خصوص ایجاد شهرک صنعتی آی تی زنجان انجام نشده است
استاندار زنجان:

کار خاصی در خصوص ایجاد شهرک صنعتی آی تی زنجان انجام نشده است

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه برای ایجاد شهرک صنعتی برق و ای تی در استان زنجان کار خاص و قابل توجهی نشده است، گفت: از این شهرک استقبال نمی شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان بر لزوم تقویت حمایت دولت از بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: دولت در این زمینه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند. 

حقیقی با بیان اینکه الان باید یک شهرک صنعتی بسیار قوی در حوزه برق و الکترونیک می داشتیم ولی نداریم، اظهار کرد: زنجان در بخش آی تی و برق در کشور مطرح است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه تاکنون در خصوص ایجاد شهرک صنعتی برق و آی تی در استان کار خاص و قابل توجهی رخ نداده  است، گفت: استقبالی هم از این شهرک نشده که باید در این خصوص مشکلات را رفع کنیم.

حقیقی به بازدید خود از شهرک آی تی و برق و الکترونیک زنجان طی هفته آینده اشاره کرد و گفت: باید جذابیت های شهرک آی تی و برق و الکترونیک را برای استقرار واحدها بالا ببریم. 

وی به موضوع راه اندازی آزمایشگاه جریان بالا در استان اشاره کرد و گفت: برای عملیاتی کردن تاسیس چنین آزمایشگاهی باید برنامه ریزی شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه برق و الکترونیک در استان زنجان پتانسیل های زیادی دارد، تصریح کرد: اکنون باید اعتراف کنیم که نتوانستیم در این خصوص خوب کار کنیم. 

کد خبر: ۷۴٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha