۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
دولت به فکر معیشت اقشار آسیب‌پذیر باشد/ تقویت بودجه عمرانی برای بهبود وضعیت پروژه‌ها در اردبیل
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

دولت به فکر معیشت اقشار آسیب‌پذیر باشد/ تقویت بودجه عمرانی برای بهبود وضعیت پروژه‌ها در اردبیل

اردبیل- نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: دولت در راستای حل مشکلات موجود اقشار آسیب‌پذیر جامعه اقدامات لازم و اساسی انجام دهد.

سیدغنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به این که باید دولت به فکر معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشد، گفت: اصلاحیه ارائه شده در بودجه، درد اقتصادی کشور را درمان نمی‌کند که به همین منظور نیاز است در راستای حل مشکلات موجود اقشار آسیب‌پذیر جامعه اقدامات لازم و اساسی انجام یابد و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یابد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس ادامه داد: کنترل تورم و تلاش برای بزرگ‌تر کردن سفره مردم از اهم مواردی است که در تلاش هستیم برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم گام‌های اساسی برداشته و در این زمینه برای حل مشکلات موجود اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

نظری‌خانقاه ادامه داد: انتظار می‌رود در این زمینه دولت بودجه‌ای ارائه کند که تبعیض نداشته باشد به طوری که فاصله حقوقی بین افراد با ۵۰ میلیون تومان و ۲ میلیون تومان کم‌تر شود در صورتی که این اصلاحیه دیده نشده است و نیاز است توجه به زندگی اقشار آسیب‌پذیر محقق شود.

وی اظهار کرد: رعایت عدالت اجتماعی برای اجرای اصلاحات و ساماندهی وضعیت از اهم مواردی است که با جدیت دنبال می‌کنیم و در این زمینه با توجه به کسری بودجه تأثیرات مخربی بر اقتصاد را شاهد خواهیم بود که این امر نیازمند اتخاذ تصمیمات هدفمند و مناسبی در این زمینه است.

نظری‌خانقاه ادامه داد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در افزایش قیمت کالاهای اساسی تأثیر فراوانی خواهد داشت که در این زمینه نیاز است تا اقدامات مناسبی در این زمینه انجام یابد و انتظار ما این است که دولت بودجه عمرانی را تقویت‌سازی کند تا بتوانیم در بهبود وضعیت پروژه‌های عمرانی در اردبیل و نیز سطح کشور گام‌های اساسی برداشته شود.

کد خبر: ۷۴٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha