۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
جلوگیری از واردات محموله بیش از ۲ میلیون دلاری در خوزستان
رئیس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی اداره ‌کل استاندارد خوزستان:

جلوگیری از واردات محموله بیش از ۲ میلیون دلاری در خوزستان

اهواز - رئیس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی اداره ‌کل استاندارد خوزستان گفت: کالاهای این محموله ساخت کشورهای چین، جمهوری چک، رومانی، پاکستان و تایوان بوده و مبدأ حمل آن‌ها نیز کشورهای چین، رومانی و امارات متحده عربی است.

سیما پشم ‌فروش در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در ۱۱ ماهه امسال از ورود ۱۶ محموله غیراستاندارد به ارزش ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۸۶ دلار به علت عدم انطباق با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری شده است.

وی تاکید کرد: در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی به کشور این اداره‌کل بر کلیه اقلام وارداتی مشمول مقررات استاندارد اجباری که قصد ترخیص از گمرکات خوزستان را داشته باشند، نظارت کرده و تنها در صورت انطباق با استانداردهای ملی مربوطه و یا استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور برای آن‌ها صادر می‌شود.

رئیس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی اداره ‌کل استاندارد خوزستان عنوان کرد: این کالاها ساخت کشورهای چین، جمهوری چک، رومانی، پاکستان و تایوان بوده و مبدأ حمل آن‌ها نیز کشورهای چین، رومانی و امارات متحده عربی است.

کد خبر: ۷٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha