۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
هر واکسن خارجی قابل اعتماد نیست/ واکسن صد در صد قابل اطمینان یقینا داخلی است
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس:

هر واکسن خارجی قابل اعتماد نیست/ واکسن صد در صد قابل اطمینان یقینا داخلی است

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: انصافاً تاکنون اقدامات مهم و درجه یکی درباره تولید واکسن کرونای داخلی در کشور انجام شده که طبیعتاً همه قوای نظام و دستگاه‌های مربوطه باید از آن حمایت‌ کنند.

حسن شجاعی در گفت و گو با خبرنگار واکسن آنلاین، با اشاره به تولید واکسن کرونای داخلی گفت: ما تجربه‌ای از رفتار و تعامل دشمن با ملت داریم که خصمانه بوده و گویای این است که دشمن حتی در موارد دارویی و غذایی هم به ما رحم نمی‌کند.

وی با اشاره به واردات خون‌های آلوده به کشور و لطمات سنگین این مسئله اظهار داشت: از این رو رهبر معظم انقلاب درباره موضوع واکسن از حقوق ملت ایران صیانت کرده اند و در موضوع و بحث ورود واکسن‌های خارجی، یک احتیاط بالایی را مد نظر قرار دادند؛ از این جهت مسئولین باید حواسشان باشد که هر واکسن خارجی قابل اعتماد نیست.

نماینده ابهر و خرمدره در مجلس تاکید کرد: به واقع آن واکسنی که به طور صددرصد قابل اعتماد و اطمینان است اقداماتی است که دانشمندان ما مدنظر قرار داده اند.

وی بیان داشت: انصافاً تاکنون اقدامات مهم و درجه یکی درباره تولید واکسن کرونای داخلی در کشور انجام شده که طبیعتاً همه قوای نظام و دستگاه‌های مربوطه باید از آن حمایت‌ کنند تا این واکسن به سرعت به نتیجه برسد و بشود به طور گسترده در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر: ۷۴٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha