۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
پرداخت تسهیلات بانکی برای تأمین هزینه شبکه فاضلاب در بوشهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر:

پرداخت تسهیلات بانکی برای تأمین هزینه شبکه فاضلاب در بوشهر

بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از پرداخت تسهیلات بانکی برای تأمین هزینه شبکه فاضلاب در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالحمید حمزه‌پور بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: اتصال خروجی فاضلاب منازل به شبکه فاضلاب شهری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: با وجود تأکیدات فراوان و دعوت از مردم برای اتصال به شبکه بهداشتی فاضلاب، هنوز تعدادی از شهروندان در این خصوص اقدام جدی به عمل نیاورده‌اند.

حمزه‌پور اضافه کرد: بسته‌های تشویقی مناسبی ازجمله تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت با اقساط بلندمدت برای مشترکان فاضلاب که تاکنون موفق به پرداخت هزینه انشعاب نشده‌اند نیز در نظر گرفته‌شده است.

وی بیان کرد: سلامتی مردم در شرایط موجود از اهمیت بالای نزد مجموعه مدیریتی و پرسنلی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برخوردار است.

حمزه‌پور اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف این شرکت، توجه به جنبه‌های مثبت بهداشتی محیط‌زیست با جمع‌آوری فاضلاب و پساب‌های خانگی است که در این راستا زیرساخت‌های مناسبی ایجادشده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از شهروندانی که برای تعیین تکلیف وضعیت اشتراک فاضلاب دعوت به‌عمل‌آمده درخواست داریم تا رفع این بحران نیازی به حضور در شرکت آب و فاضلاب ندارند.

وی تصریح کرد: با عادی شدن شرایط مجدد، از این دست از شهروندان، مجدد دعوت می‌شود تا با استفاده از شرایط ویژه تشویقی، نسبت به تعیین تکلیف انشعاب فاضلاب اقدام کنند.

حمزه‌پور با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به مشترکان اظهار داشت: با توجه به درآمد هزینه‌ای بودن شرکت آب و فاضلاب، تلاش می‌شود با دستیابی به منابع مالی پایدار، زمینه ارتقای زیرساخت‌ها، شبکه آب و فاضلاب و ارائه خدمات به مردم به نحو مطلوب فراهم شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی برای تأمین هزینه شبکه فاضلاب منازل خاطرنشان کرد: بسته‌های تشویقی ازجمله پرداخت تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت با اقساط بلندمدت در نظر گرفته‌شده است.

کد خبر: ۷٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha