۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
خط و نشان فولکس واگن برای اپل| رقابت در صنعت خودرو سخت‌تر می‌شود

خط و نشان فولکس واگن برای اپل| رقابت در صنعت خودرو سخت‌تر می‌شود

هربرت دیس، مدیر عامل فولکس واگن در خصوص ورود اپل به صنعت خودرو، گفت: فولکس واگن نگران برنامه اپل برای تولید خودروی الکتریکی نیست، بلکه حضور این شرکت می‌تواند سبب توسعه تولید باتری شود.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت اپل در زمینه فناوری پیشرفت چشمگیری داشته تا بتواند خودروی الکتریکی برای بازار جهانی مبتنی بر فناوری خودران در سال ۲۰۲۴ عرضه کند. این پروژه منجر به کاهش هزینه‌های فناوری به کمک دانش باتری خواهد شد.

هربرت دیس، مدیرعامل فولکس واگن با اشاره به ورود اپل به صنعت خودرو، گفت: صنعت خودروسازی یک بخش فنی معمولی نیست که بتوان آن را با یک سیستم کنترل کرد. بنابراین اپل نیز در یک شب نمی‌تواند تغییر قابل توجهی ایجاد کند.

از آنجایی که تاکنون اهداف اپل منتشر نشده است، دیس افزود: اهداف آن‌ها منطقی است. زیرا این شرکت در زمینه تولید باتری، نرم افزار و طراحی مهارت ویژه‌ای دارد و به درستی می‌تواند در بازار رقابت کند.

مدیرعامل فولکس واگن اظهار داشت: هنوز ما از ورود اپل به صنعت خودرو نمی‌ترسیم، زیرا فولکس واگن قصد دارد نرم افزار مورد نیاز خودروهای خودران را توسعه دهد تا اطمینان خاطر برای شرکت مجهز به این دانش فنی فراهم شود. همین مساله منجر به افزایش رقابت خودروهای الکتریکی خواهد شد.

کد خبر: ۷۴٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha