۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
«نیسان» و «اپل» همکاری نخواهند داشت
سخنگوی نیسان:

«نیسان» و «اپل» همکاری نخواهند داشت

سخنگوی نیسان پیرو انتشار خبری مبنی بر اینکه شرکت اپل به دنبال مذاکره و همکاری با خودروسازان ژاپنی هست، گفت: ما در حال مذاکره با اپل نیستیم، اما باید ذکر کرد که همواره به دنبال همکاری و مشارکت برای تسریع در تحول و نوآوری در صنعت خودرو هستیم.

بازار؛ گروه خودرو: پس از انتشار خبری مبنی بر اینکه شرکت اپل به دنبال مذاکره و همکاری با خودروسازان ژاپنی هست، گروه خودروسازی نیسان اعلام کرد که هیچ مذاکره‌ای با اپل نداشته است.
اخبار حاکی از آن است که به دلیل عدم تمایل نیسان برای همکاری با اپل جهت ساخت خودروی با برند این شرکت، مذاکره تا سطح مدیران ارشد پیش نرفته است.

با نشر این خبر، سخنگو نیسان گفت: ما درحال مذاکره با اپل نیستیم، اما باید ذکر کرد که همواره به دنبال همکاری و مشارکت برای تسریع در تحول و نوآوری در صنعت خودرو هستیم.
هرچند که این سخنگو توضیحات بیشتری ارائه نکرد، با این اظهار نظر تاکنون اپل واکنشی نشان نداده است.
واکنش نیسان منجربه کاهش معاملات سهام این خودروساز در روز گذشته شد که حدود ۳.۷ درصد کاهش را تجربه کرد.

گفت‌وگو های مرحله اولیه بین اپل و گروه خودروسازی هیوندای در خصوص تولید خودرو الکتریکی خودران، نگرانی را برای هیوندای ایجاد کرده که فقط تولید کننده باشد.
اپل برنامه توسعه خودروهای خودران مبتنی بر دانش روز باتری را برای تولید و عرضه در سال ۲۰۲۴ در برنامه دارد. در این برنامه قرار شده که قطعات الکترونیکی اصلی خط تولید از یک شرکت تایوانی به نام فاکسکان تامین شود. این شرکت تایوانی با بزرگترین شرکت اینترنتی چین برنامه تولید خودروهای خودران را در دست اقدام دارد.

کد خبر: ۷۴٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha