۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
فلفل دلمه‌ای تولید نهاوند به کشور روسیه صادر می‌شود
مدیر جهاد کشاورزی نهاوند:

فلفل دلمه‌ای تولید نهاوند به کشور روسیه صادر می‌شود

همدان - مدیر جهاد کشاورزی نهاوند بابیان اینکه مدرن‌ترین گلخانه‌ هیدروپونیک غرب کشور به مساحت دو هکتار با ۳۳ میلیارد تومان اعتبار در نهاوند مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: محصول این گلخانه فلفل دلمه‌ای است که به کشور روسیه صادر می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان، کریم حاج‌باباعلی اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیتهای گلخانه ای در نهاوند کمتر از چهار هکتار گلخانه در این شهرستان وجود داشت که امروز این میزان به ۱۵ و نیم هکتار گلخانه فعال رسیده است.

وی افزود: علاوه بر این میزان در حال حاضر شهرک بزرگ علمدار با مساحت بیش از ۱۴ و نیم هکتار فعال است که تاکنون دو قطعه از ۱۴ قطعه آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی تا چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند بابیان اینکه مدرن‌ترین گلخانه‌ هیدروپونیک غرب کشور به مساحت دو هکتار با ۳۳ میلیارد تومان اعتبار در نهاوند مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: محصول این گلخانه فلفل دلمه‌ای است که به کشور روسیه صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز دوم این واحد بزرگ تولیدی در اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید؛ اضافه کرد: با افتتاح این واحد تولیدی علاوه بر اشتغالزایی برای ۳۷ نفر ارز صادراتی وارد کشور می شود.

کد خبر: ۷۳٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha