۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
هوندا HR-V جدید چگونه است؟ | کراس‌اووری مجهز به ثبت اختراع

هوندا HR-V جدید چگونه است؟ | کراس‌اووری مجهز به ثبت اختراع

شرکت خودروسازی هوندا نسل دوم کراس اوور محبوب خود یعنی HR-V را با پلت‌فرم و ظاهر جدید به بازار عرضه خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: کراس‌اوور جمع‌وجور محبوب هوندا که از سال ۲۰۱۳ نسل دوم آن روی خط تولید این خودروساز ژاپنی قرار گرفته، تاکنون با همان استایل و پلتفرم به جهان عرضه شده که تنها تغییراتی در بخش گرافیک چراغ‌ها و سپر آن داده شده است. این کراس‌اوور هوندا که با نام HR-V شناخته می‌شود قرار است سال جاری میلادی نسل جدید آن معرفی شود.
بر این اساس در جدیدترین خبرها شخصی که نام مستعار خود را Certified Googler معرفی کرده، اقدام به انتشار تصاویری از پتنت‌های کرده که ادعا می‌کند این تصاویر مربوط به نسل جدید هوندا HR-V است. هرچند که اگر بررسی دقیق‌تری نیز صورت گیرد، این تصاویر لو رفته از پتنت‌ها با تیزرها و تصاویر جاسوسی منتشر شده کاملا تطابق داشته و صحت این ادعا را می‌توان تا حد بالای تایید کرد.
شرکت خودروسازی هوندا که قصد دارد نسل جدید HR-V را در تاریخ ۱۸ فوریه سال جاری به جهان معرفی کند. این در حالی است که این خودروساز ژاپنی اعلام کردکه که این کراس‌اوور محبوب خود را در برخی از بازارها با نام vezel عرضه خواهد کرد. اگرچه که این نسخه متفاوت از HR-V تنها برای بازار آمریکای شمالی است اما آنچه که نشریات خبر می‌دهند، به احتمال زیاد تا سال آینده میلادی پا به بازار خواهد گذاشت.

کد خبر: ۷۳٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha