۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
کلیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی تصویب شد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

کلیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی تصویب شد

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی در تشریح نشست امروز(یکشنبه۲۶ بهمن ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس، از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: براساس این مصوبه مقرر شد کمیته‌ای تخصصی متشکل از مرکز پژوهش های مجلس، مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی، کمیته بازرگانی کمیسیون اقتصادی و نمایندگان وزارت صمت و... مواد و محتوای این طرح را بررسی کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: کلیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی به منظور ارتقا توانمندی‌های بخش خصوصی و رفع ضعف های موجود در کمیسیون اقتصادی تصویب و مقرر شد جزئیات آن نیز ظرف مدت ۳ ماه بررسی و ابتدای سال ۱۴۰۰ کمیسیون اقتصادی به آن رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: دومین دستور کار کمیسیون اقتصادی بررسی لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه بود که کلیات آن تصویب شد؛ به موجب این لایحه میزان خسارت های پرداختی به مردم بابت تصادفات افزایش می یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: رای گیری درباره لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری -صنعتی انزلی اعاده شده از شورای نگهبان سومین دستورکار کمیسیون اقتصادی بود که مراعا ماند تا گزارش کمیسیون در چارچوب ایرادات شورا تدوین شود.

کد خبر: ۷۳٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha