۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
بازگشایی تالارهای زنجان تا پایان هفته
رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان خبر داد

بازگشایی تالارهای زنجان تا پایان هفته

زنجان- بازرگان، رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان از بازگشایی تالارهای استان زنجان تا پایان هفته خبر داد.

محمد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: اوایل دی ماه امسال مجوز بازگشایی تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت صادر شد اما متاسفانه بهداشت اجازه فعالیت را نداد.

وی با اشاره به اینکه امروز یک سال است که تالارهای پذیرایی تعطیل هستند و در این مدت ضرر بسیاری را متحمل شدند، بیان کرد: روز گذشته ابلاغیه‌ای از سوی ستاد کرونا آمده است که طبق آن تالارها می‌توانند فعالیت کنند.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با بیان اینکه فعلاً کم و کیف بازگشایی تالارها از سوی ستاد کرونا مشخص نشده است، اضافه کرد: اما به احتمال زیاد تا آخر هفته بازگشایی انجام خواهد شد.

بازرگان تصریح کرد: به غیر از تالارها رستوران‌ها و غذاخوری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه طی مدت کرونا هیچ مجوز جدیدی برای فعالیت تالار جدید در زنجان صادر نشده است، اضافه کرد: در این مدت مجوز ۲۶ تالار یا تمدید نشده و یا ابطال شده است.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان با اشاره به اینکه میزان خسارت ماهیانه هر تالار در ایام کرونا نزدیک ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، اضافه کرد: در این ایام بیش از یک هزار و ۵۰۰ کارگر هم بیکار شده است.

کد خبر: ۷۳٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha