۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
سهمیه جدید روغن خوراکی در اردبیل جذب می‌شود
رئیس سازمان صمت اردبیل:

سهمیه جدید روغن خوراکی در اردبیل جذب می‌شود

اردبیل - صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده جذب سهمیه جدید روغن خوراکی در اردبیل در دستور کار است.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده جذب سهمیه جدید روغن خوراکی در اردبیل در دستور کار است گفت: این کالای اساسی به صورت گسترده در فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: توزیع مستمر روغن خوراکی در استان اردبیل با جدیت ادامه دارد و در این زمینه در راستای تنظیم بازار و رفع کمبود کالاهای اساسی،  ۳۰ تن روغن در ۴۱ نقطه و شهرستان‌های توزیع شده و این روند ادامه می‌یابد تا بتوانیم در راستای حل مشکلات موجود گام‌های اساسی برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به صورت گسترده روغن خوراکی را در فروشگاه‌های معتبر استان توزیع می‌کنیم و در حال حاضر ۷۰ تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است و در این زمینه نظارت‌ها و بازرسی‌های لازم در حال انجام است.

صادقی تصریح کرد: از آذر ماه تا کنون ۸۵۰ تن روغن خوراکی و ۴۵۰ تن روغن واحدهای تولیدی و صنعتی به این استان اختصاص یافته و در فروشگاه‌ها توزیع شده است که هدف اصلی در این زمینه جلوگیری از کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات است که در قالب طرح نظارتی ویژه نوروز تا ۱۶ فروردین سال آینده اجرای آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی اظهار کرد: برخورد با هر گونه تخلف همانند احتکار، گرانفروشی، فروش اجباری کالا و خودداری از عرضه کالا در دستور کار قرار گرفته و از هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود با سامانه ارتباطی ۱۲۴ مشکلات و تخلفات مشاهده شده را با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

کد خبر: ۷۳٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha