۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
۲۴ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های روستاهای ایلام هزینه شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام:

۲۴ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های روستاهای ایلام هزینه شد

ایلام- محبی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: در سال جاری ۲۴ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های روستاهای ایلام هزینه شده است.

حبیب الله محبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در استان ایلام ۶۰۷ روستا وجود دارد که بنیاد مسکن در تلاش است با ایجاد زیرساخت های لازم در قالب طرح هادی، زمینه جلوگیری از مهاجرت مردم روستاهای استان را فراهم کند.

وی افزود: از مجموع روستاهای استان ایلام، ۳۸۴ روستای بالای ۲۰ خانوار مشمول طرح هادی در این استان وجود دارد که تاکنون طی امسال و سال گذشته، طرح هادی در ۲۶۸ روستای استان اجرایی شده است.

محبی با اشاره به اینکه امسال در قالب طرح هادی برای توسعه روستاهای استان بیش از ۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: بنیاد مسکن، علاوه بر ایجاد زیرساخت های لازم در روستا، در بحث نوسازی و ساخت مسکن روستایی نیز فعالیت دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام اضافه کرد: امسال ساخت دو هزار واحد مسکونی در روستاهای استان ایلام در حال انجام است که بنیاد مسکن با استفاده از تسهیلات کم بهره و بلاعوض از ساخت مسکن در روستاها حمایت می کند.

وی افزود: ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود چهار درصد و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن در روستاهای استان پیش بینی شده است.

کد خبر: ۷۳٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha