۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کارت باشگاه سهامداری و اعتباری سهام عدالت ارائه می‌شود
رئیس هیئت مدیره تعاونی های سهام عدالت کشور:

کارت باشگاه سهامداری و اعتباری سهام عدالت ارائه می‌شود

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور، ارائه کارت باشگاه سهامداری و کارت اعتباری سهام عدالت را از جمله برنامه های مهم بیان کرد.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به صف های طولانی برای احراز هویت در سجام اظهار داشت: پرداخت سود سهام عدالت ارتباطی به سجام ندارد و فقط برای دریافت سود سهام عدالت، داشتن شماره شبا کافی است.

وی درباره توزیع کارت اعتباری سهام عدالت گفت: این کارت به افرادی که روش مستقیم آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کردند، ارائه می شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور با عنوان اینکه نیازی به صف ایستادن برای دریافت سجام نیست، یادآور شد: لازمه پرداخت سود ثبت نام در این سامانه نیست و با این حال شاهدصف های طولانی برای ثبت نامه در سجام هستیم.

توکلی با اشاره به شیوع و گسترش کرونا، تعطیلی برخی مراکز کسب وکار از جمله کافی نت ها و پیشخوان های دولت را الزامی دانست و گفت: عدم ثبت نام در سجام مشکلی را در دریافت سود سهام عدالت ایجاد نخواهد کرد.

وی از توزیع کارت اعتباری به میزان ۵۰ درصد سهام عدالت خبر داد و گفت: این کارت با مراجعه به درگاه دو بانک عامل ملی وتجارت قابل عرضه است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های سهام عدالت یادآور شد: برای دریافت این کارت اعتباری نیاز به ضامن نیست و ۵۰ درصد باقیمانده سهام عدالت به عنوان وثیقه کارت اعتباری خواهد بود.

وی ارائه کارت باشگاه سهامداری را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: در قالب این برنامه با مراکز تفریحی، ورزشی، گردشگری و غیره قرارداد خواهیم بست و دارندگان سهام عدالت و اعضای باشگاه می توانند از آن استفاده کنند.

توکلی گفت: کارت باشگاه سهامداری به داراندگان سهام عدالت شیوه غیرمستقیم داده می شود.

کد خبر: ۷۳٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha