۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کاهش وابستگی به واردات نهاده های دامی در دستور کار است
وزیر جهاد کشاورزی:

کاهش وابستگی به واردات نهاده های دامی در دستور کار است

خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی گفت: با ظرفیت های بالقوه و بالفعل وزارت دفاع، تدوین و اجرای برنامه کاهش وابستگی به واردات نهاده های دامی، پایه و کشاورزی را در دستور کار داریم.

به گزارش بازار، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت دفاع با داشتن فناوری‌های پیچیده، می‌تواند در بخش‌های مختلف به وزارت جهاد کشاورزی کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش فناوری‌های صنعتی نیازمند ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات خودرویی، انواع حسگرهای هوشمند، شیلات (قایق، شناورها و اسکله، سکوهای صید و صیادی، پرورش ماهی، پهپاد و بالگرد و ... )هستیم.

خاوازی با بیان اینکه وزارت دفاع در ابعاد مختلف دارای ظرفیت‌های خوبی است، گفت: در موضوع آمایش‌های سرزمینی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نقش مهمی دارد و زمینه‌های همکاری خوبی در این خصوص می‌تواند ایجاد شود.

وی با بیان اینکه سازمان اتکای وزارت دفاع در حوزه کشاورزی خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد، افزود: تجربه‌های وزارت جهاد در این خصوص می‌تواند به سازمان اتکا منتقل شود.

این تفاهم نامه ۵ سال معتبر خواهد بود و کارگروه مشترک و دائمی بین وزارتخانه‌های دفاع و جهاد کشاورزی همکاری‌های جامع را راهبری می‌کنند.

کد خبر: ۷۳٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha