۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
تراکم سازی در پایتخت در سال ۹۹ به صفر رسید
شهردار تهران:

تراکم سازی در پایتخت در سال ۹۹ به صفر رسید

حناچی، شهردار تهران گفت: در رابطه با ساخت و ساز در تهران در سال ۹۹، افزایش طبقات و طبقات مازاد به صفر رسیده است.

به گزارش بازار، پیروز حناچی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: ما در دوره جدید که از نیمسال ۹۶ شهرداری به ما واگذار شد به مردم قول‌هایی داده بودیم و انتقاد می‌کردیم که این روند شهری و رسیدگی به امور شهر ما را به بن بست خواهد رساند.

وی ادامه داد: عارضه‌های شدید به وجود آوردیم و معنی آن این بود که کیفیت زندگی در شهر فرق دارد و موقع آن بود که ما یک الگوی تغییری در روند امور شهری داشته باشیم که اصلی‌ترین اقدام ما در کنار مدیریت شهری احیای پروژه باغ ها، بازبینی طرح تفصیلی منطقه ۲۲ که آن را به نتیجه رساندیم و سیستم صدور پروانه ساخت و سازهای شهری را منطبق با طرح تفصیلی کردیم و این اتفاقی بود که ظرف ۳۰ سال گذشته صورت نگرفته است.

شهردار تهران تصریح کرد: این گونه نیست که تخلفی در رابطه با ساخت و ساز صورت نگیرد، ولی معنای آن این است که تمامی ملک‌ها به صورت سیستمی پروانه صدور برای آن‌ها صادر می‌شود و دیگر ما صدور پروانه به صورت دستی نداریم و همین امر مانع تخلف در ساخت و سازهای شهری می‌شود.

حناچی خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ میزان ساخت و ساز به خصوص در منطقه یک در رابطه با افزایش طبقات و طبقات مازاد به صفر رسیده است و همچنان در تلاش هستیم که دیگر ملک مازاد بر طبقات ساخته نشود.

کد خبر: ۷۳٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha