۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
رتبه صنعتی زنجان به ۱۳ رسید
معاون استاندار زنجان:

رتبه صنعتی زنجان به ۱۳ رسید

زنجان- آبی پور، معاون استاندار زنجان گفت: رتبه صنعتی استان از ۱۸ به ۱۳ رسیده است که این مهم در اشتغالزایی هم تحول بسیار خوبی را ایجاد کرد.

محمدرضا آبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال ۹۹ تکمیل زنجیره تولید فولاد و صنایع تبدیلی در دستور کار بود،گفت: در این راستا هشت اولویت را در دستور کار اقتصاد مقاومتی و جهش تولید قرار دادیم.

وی اظهار کرد: برنامه های جهش تولید در استان زنجان براساس این اولویت ها تهیه و عملیاتی شد و توفیقات خوبی را هم به دنبال داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: عملیاتی شدن این برنامه ها باعث شد تا رتبه صنعتی استان زنجان از ۱۸ به ۱۳ برسد که این مهم در اشتغال استان هم تحول بسیار خوبی را ایجاد کرد.

آبی پور با بیان اینکه در سال جهش تولید زنجیره فولاد و مواد شوینده در استان زنجان تکمیل شد، تاکید کرد: در حال حاضر این استان رتبه سوم تولید مواد شوینده در سطح کشور را دارد.

وی عملکرد کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان را بسیار مطلوب اعلام کرد و ابراز داشت: برگزاری این جلسات در جوار واحدهای تولیدی و صنعتی برکات بسیار خوبی را داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان ابراز داشت: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی مشکلات واحدها بررسی و رفع شد و ماه عسل این جلسات این بود که واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشود.

کد خبر: ۷۳٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha