۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
روشن شدن مشعل گاز ۱۱۸ روستای کردستان در آینده‌ای نزدیک
مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبرداد:

روشن شدن مشعل گاز ۱۱۸ روستای کردستان در آینده‌ای نزدیک

کردستان- فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه مراحل اولیه  گازرسانی به ۱۱۸ روستای استان آغاز شده است، گفت: در آینده‌ای نزدیک تعداد روستاهای گازدار استان به یک هزار و ۵۱۱ روستا افزایش می‌یابد.

احمد فعله‌گری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۲۴ روستای استان دارای سکنه هستند، اظهار داشت: از این تعداد روستا یک هزار و ۵۶۱ روستا شرایط گازدارشدن را دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۳۹۳ روستای استان از گاز طبیعی برخوردار هستند، افزود: هم اکنون گاز رسانی به ۴۸ روستای استان در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: گازرسانی به ۲۴ روستا هم در مرحله برگزاری مناقصه و واگذاری به پیمانکار و گازدار کردن ۴۶ روستا هم مجوز عقد قرارداد آن صادر شده است.

فعله گری گفت: عملیات گازرسانی به ۵۰ روستای استان از مجموع روستاهای قابل گازدارشدن استان باقی می‌ماند که تا پایان سال آینده این مهم نیز اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال کلنگ گازرسانی به ۳۳ روستای استان بر زمین زده شد که اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه ۳۸۸ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: به مناسبت این دهه ۵۸ روستا هم گازدار شد و دو هزار و ۹۸۳ خانوار هم از این نعمت بهره مند شدند.

کد خبر: ۷۳٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha