۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
یارانه پرداختی آرد باید به خود مردم تعلق بگیرد
نائب رئیس مجلس:

یارانه پرداختی آرد باید به خود مردم تعلق بگیرد

اردبیل- نائب رئیس مجلس گفت: در راستای بررسی و کارشناسی مسائل مربوط به یارانه نان و آرد اقدامات لازم در حال انجام است که در این زمینه یارانه پرداختی باید به خود مردم ارائه شود تا این کالا به صورت حقیقی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نیکزاد ظهر پنجشنبه در نشست با اعضای شرکت غله و خدمات بازرگانی اردبیل در محل اداره کل غله اظهار داشت: در راستای بررسی و کارشناسی مسائل مربوط به یارانه مربوط به نان و آرد در استان اردبیل اقدامات لازم در حال انجام است که در این زمینه یارانه پرداختی باید به خود مردم ارائه شود تا آرد به صورت حقیقی استفاده شود و از اسراف جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این موضوع جلوگیری از سوءاستفاده‌ها را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: خصوصی‌سازی غله و خدمات بازرگانی یک اقدام غیرکارشناسانه و اشتباه است و در این زمینه انتظار لغو این درخواست وجود دارد که باید نسبت به آن تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

نائب رئیس مجلس گفت: درخواست افزایش نیرو نداریم و در این زمینه پیگیری‌های لازم در این زمینه مبنای کار است که در این زمینه موضوع تبدیل این شرکت و مدیریت این اداره یکی از درخواست‌های لازم است و از طرفی دیگر ۲۶ نفر از نیروهای مجموعه بلاتکلیف مانده‌اند که درخواست حمایت و تعیین تکلیف کارکنان اولویت اساسی بوده و در دستور کار است.

نیکزاد ادامه داد: روشن‌سازی افکار عمومی در بحث توزیع آرد روستائیان برای رفع شبهات موجود موضوعی است که مسئولان غله باید به طور شفاف توزیع آرد سهمیه‌ای را مبنای کار قرار دهند و در این زمینه اعطای یارانه آرد به مردم یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: اگر یارانه پرداختی از سوی دولت در بخش آرد به مردم داده شود، حقیقی شده و از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری می‌شود که در این زمینه در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی در راستای تحقق اهداف مورد نظر و اتخاذ تصمیمات مناسب در این زمینه به تصمیمات مناسبی دست یابیم.

کد خبر: ۷۳٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha