۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
ارزآوری ۲۰۰ میلیارد تومانی فروش محصولات دانش بنیان استان همدان
رئیس پارک علم و فناوری همدان در گفتگو با بازار خبر داد:

ارزآوری ۲۰۰ میلیارد تومانی فروش محصولات دانش بنیان استان همدان

همدان - مرادی، رئیس پارک علم و فناوری همدان گفت: میزان فروش محصولات شرکت های دانش بنیان استان همدان در سال جاری به دو هزار میلیارد ریال رسید.

محمدحسن مرادی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه میزان فروش محصولات شرکت های دانش بنیان استان همدان در سال ۱۳۹۴ برابر ۳۲ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است، عنوان کرد: این میزان در سال ۱۳۹۸ به ۹۷۹ هزار و ۸۸۱ میلیون ریال رسید.

وی ادامه داد: در حالی که این میزان فروش در سال ۱۳۹۹ به دو هزار میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد تومان) رسید طبق برنامه ریزی ها پیش بینی می شود میزان فروش در سال ۱۴۰۴ به ۶ هزار میلیارد ریال معادل ۶۰۰ میلیارد تومان برسد.

رئیس پارک علم و فناوری همدان بابیان اینکه در استان همدان مراکز رشد و نوآوری های مختلفی فعالیت دارند که زیرمجموعه یا همکار پارک علم و فناوری همدان هستند، عنوان کرد: از این مراکز می توان به مرکز کشاورزی، مرکز نوآوری صنایع فرهنگی الوند، مرکز نوآوری اجتماعی، مرکز نوآوری توسعه تعاون و مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور در شهرستان همدان، مرکز رشد رزن، مرکز نوآوری انگور و کشمش و مرکز رشد در شهرستان ملایر، مرکز رشد کبودرآهنگ، مرکز رشد لالجین و مرکز نوآوری سفال و سرامیک در این شهرستان، مرکز نوآوری اسدآباد و مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور در این شهرستان و مرکز نوآوری گیاهان دارویی و مرکز نوآوری نهاوند اشاره کرد.

مرادی در ادامه به بیان عملکرد صندوق پژوهش و فناوری استان همدان پرداخت و در این خصوص گفت: اخذ عاملیت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از اقدامات این صندوق است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا از توافق نامه مبادله شده به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال، تعداد ۶ طرح به ارزش ۱۲.۵ میلیارد ریال مصوب و از محل منابع معاونت علمی پرداخت شده است، مطرح کرد: تعداد طرح های جمع آوری و ارسال شده از شرک های فناور استان همدان به معاونت علمی و فناوری برابر ۴۱ عنوان طرح است که از این تعداد، ۳۶ عنوان داوری و مصوب شده اند و در حال انجام مراحل عقد قرارداد است.

رئیس پارک علم و فناوری همدان یادآور شد: در راستای اخذ عاملیت مالی پارک علم و فناوری همدان نیز قدم هایی توسط این صندوق برداشته شده به نوعی که توافق نامه مبادله شده مرحله اول به مبلغ ۴۷۵ میلیون تومان و تعداد ۱۴ عنوان طرح نیز مصوب و در مرحله پرداخت است.

کد خبر: ۷۳٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha