۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
ستاد تنظیم بازار همدان مکانیزم توزیع کالاهای اساسی را تدوین کند
استاندار همدان:

ستاد تنظیم بازار همدان مکانیزم توزیع کالاهای اساسی را تدوین کند

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه محدودیتی در تأمین کالاهای اساسی مردم در ماه پایانی سال نداریم، گفت: ستاد تنظیم بازار استان همدان مکانیزم توزیع کالاهای اساسی را تا شب عید تدوین و ارائه کند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سید سعید شاهرخی در بیست‌ودومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان از اتحادیه‌ها، اصناف، بازاریان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان استان که مدبرانه و با قدرت در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کردند تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: هیچ محدودیتی در تأمین کالاهای اساسی مردم نداریم و ستاد تنظیم بازار استان همدان باید مکانیزم توزیع کالاهای اساسی را تا شب عید تدوین و ارائه کند.

شاهرخی بابیان اینکه ستاد تنظیم بازار استان همدان باید چگونگی توزیع کالا در بین گروه‌های هدف شامل سازمان‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد، فروشگاه‌ها، تعاونی‌ها مصرفی، کارگری را مشخص کند، افزود: طرح توزیع کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت کارشناسی شده و دقیق باشد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه بازاریان استان همدان، از بهترین کسبه و صنوف هستند،گفت: دستگاه‌های متولی باید به گونه‌ای در بازار حضور داشته باشند که مردم این حضور را لمس کنند.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد مردم در زمینه کالاهای اساسی احساس نگرانی کنند، گفت: ستادتنطیم بازار باید با جدیت به تنظیم قیمت ها و توزیع کالاها ورود کند.

کد خبر: ۷۳٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha