۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
۲۰ واحد صنعتی راکد استان سمنان باز فعال شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

۲۰ واحد صنعتی راکد استان سمنان باز فعال شد

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان گفت: ۲۰ واحد تولیدی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سال ۹۹ به چرخه تولید بازگشتند.

حسن آل بویه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۲۰ واحد تولیدی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سال ۹۹ به چرخه تولید بازگشت، ابراز کرد:  احیای این واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان سبب ایجاد ظرفیت بیش از ۶۸۰ شغل شد.

وی با تاکید بر رفع موانع تولید و برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی، بیان کرد: بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال به چرخه تولید در اشتغال استان سمنان تاثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از جمله برنامه‌های این شرکت برای حمایت از واحدهای صنعتی را استفاده از پتانسیل کلینیک کسب و کار برای باز فعال سازی و ارتقا ظرفیت واحدهای تولیدی برشمرد.

آل بویه با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از واحدهای تولیدی مستعد فناور حمایت می‌کند، تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و بازدیدهای میدانی تا پایان دی ماه امسال، ۶ واحد صنعتی مستعد دانش بنیان که چهار واحد آن موفق به اخذ مجوز دانش بنیانی شد.

وی به معرفی و پذیرش واحدهای صنعتی در فرابورس اشاره کرد و بیان داشت: در سال ۹۹، شرکت صنعتی طب پلاستیک نوین برای پذیرش در  فرابورس شناسایی و معرفی شده است.

کد خبر: ۷۳٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha