۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
پیشرفت چشمگیر کیفیت محصولات پتروشیمی ایرانی
مدیرعامل یک شرکت صربستانی در ایران پلاست مطرح کرد

پیشرفت چشمگیر کیفیت محصولات پتروشیمی ایرانی

جینوویچ، مدیرعامل یک شرکت فعال صربستانی، نمایشگاه ایران پلاست را یکی از نمایشگاه‌های پلاستیک معتبر در جهان خواند و گفت: محصولات ایرانی ارائه شده دراین نمایشگاه از کیفیت بالایی برخوردار است به طوری‌که به زودی واردات این محصولات را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نبویشا جینوویچ با بیان اینکه این شرکت در بخش‌های مختلف صنعت کشاورزی صربستان به خصوص تولید بذر فعال است، اظهار کرد: برای نخستین بار است که به همت سفیر ایران در کشور صربستان در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست حضور پیدا می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با قابلیت‌های شرکت‌های ایرانی در بخش تولید تجهیزات کشاورزی به خصوص آبیاری قطره‌ای آشنا شدیم که بسیار فراتر از انتظار بود، گفت: علاقمند به ایجاد روابط تجاری برد-برد با شرکت‌های ایرانی در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی هستیم.

جینوویچ افزود: شرکت ما علاقه زیادی برای واردات سیستم‌های آبیاری و تمامی تجهیزات پتروشیمی مرتبط با کشاورزی از ایران دارد؛ از این‌رو در روزهای گذشته به شدت با شرکت‌های فعال در این زمینه‌ها در چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست مذاکره داشتیم.

وی اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی با وجود تمامی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا توانسته است با حفظ پروتکل‌های بهداشتی نمایشگاه بین‌المللی خوبی را برگزار کند؛ به طور قطع سال آینده با کمتر شدن شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه بازدید کنندگان اروپایی بیشتری خواهد داشت.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر: ۷۳٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha