۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
سربازان انقلاب در حوزه اقتصاد با همه توان ایستاده‌اند
بیانیه ائتلاف اقتصادی بنگاه های کوچک و متوسط انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن؛

سربازان انقلاب در حوزه اقتصاد با همه توان ایستاده‌اند

سربازان انقلاب در حوزه اقتصاد با همه توان ایستاده‌اند تا بار دیگر اثبات کنند عهدی که مردم ایران با انقلاب بسته‌اند، از هم گسستنی نیست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ائتلاف اقتصادی بنگاه های کوچک و متوسط انقلاب اسلامی، این ائتلاف به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای منتشر و در آن بر ایستادگی مردم ایران در برابر ظلم و ستم و پایبندی شان به اهداف و آرمان های انقلاب تأکید شده است.

در این بیانیه ائتلاف اقتصادی بنگاه های کوچک و متوسط انقلاب اسلامی چنین آمده است؛

چهل و دو سال از تولد نهال انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و امروز این درخت تنومند به مرتبه ای رسیده است که ملت های مظلوم منطقه و جهان امید دارند در پناه سایه آن از ظلم و ستم مستکبران و حکومت های استعماری در امان باشند.

امروز همانطور که امام راحلمان، خمینی کبیر(ره) برای انقلاب آرزو داشت، تحت رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ارزش ها و اهداف آن به تمامی دنیا صادر و موجب روشنگری و امید در دل ملت های ستم دیده، ترس و نگرانی حکومت های خودکامه و قدرت طلب شده است.

در حالیکه دشمنان ایران عزیز و انقلاب اسلامی در همه سال هایی که از عمر انقلاب می گذرد، لحظه ای از دشمنی و تضعیف انقلاب مردم ایران دست برنداشتند، اما به خواست خدا، هدایت امام و رهبری و مجاهدت و ایثار اقشار مختلف مردم، جمهوری اسلامی ایران هر روز مقتدرتر و سربلندتر از روز قبل مسیر خود را طی کرده و امروز که به ایستگاه چهل و دوم رسیده، بدون اینکه ذره ای از مواضع خود عقب نشینی کند، در قله موفقیت و اقتدار ایستاده است.

اراده ملت بزرگ ایران و حضور همیشگی ایشان در صحنه متضمین موفقیت، اقتدار و حرکت پیش رونده انقلاب است و همچنان که قبل و بعد از پیروزی انقلاب برعهد خود با بنیانگذار کبیر و رهبر فرزانه انقلاب مانده اند در ادامه راه نیز برای تحقق آنچه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تبیین کردند، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

مردم بزرگ ایران فراموش نخواهند کرد این انقلاب ثمره خون شهدای عزیز انقلاب و جنگ، رشادت‌های جانبازان قهرمان و ایستادگی آزادگان غیور است و در ادای دینی که بر عهده دارند و عهدی که با ایشان بسته‌اند، در برابر هیچ سختی و فشاری قد خم نکرده و از انقلاب دست نخواهند کشید.

امروز نیز که دشمن سخیف و فرومایه جنگ را به میدان اقتصاد کشانده تا با کوچک کردن سفره مردم، در اعتقادشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم راسخشان برای ایستادن در برابر ظلم خدشه واردکند، سربازان انقلاب در حوزه اقتصاد با همه توان ایستاده‌اند تا بار دیگر اثبات کنند که عهدی که مردم ایران با انقلاب بسته‌اند، از هم گسستنی نیست.

کد خبر: ۷۳٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha