۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
۱۱۱ پروژه برای توسعه گیلان اجرا شده است
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

۱۱۱ پروژه برای توسعه گیلان اجرا شده است

رشت- رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: از آغاز دولت یازدهم تاکنون ۱۱۱ طرح وپروژه با اعتبار دو هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان برای توسعه گیلان تعریف واجرا شده است.

به گزارش بازار به نقل ازسازمان مدیریت وبرنامه ریزی، محمدباقر نوبخت در کارگروه اقتصاد مقاومتی گیلان افزود: از آغاز دولت یازدهم تا امروز، برای توسعه گیلان ۱۱۱ طرح و پروژه تعریف شد و اعتبار پروژه‌ها بیش از دو هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان بود.

نوبخت با بیان اینکه تاکنون پنج هزار و ۸۳ میلیارد تومان از مبلغ مذکور پرداخت شد یعنی ۱۹۰ درصد محقق شده است، افزود: ۷۱۳ میلیارد تومان دیگر باید پرداخت کنیم تا تعهدات تکمیل شود.

وی با تاکید بر اینکه شش ماه پایانی کار دولت فعلی بسیار اهمیت دارد، گفت: طبق محاسبات انجام شده ۵۹ طرح و پروژه احصا شده که اگر دو هزار و ۹۳۲ میلیارد تومان برای آنها سرمایه گذاری شود قبل از اتمام دولت دوازدهم تقدیم مردم استان می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه حدود هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان از رقم مذکور پرداخت شده است، بیان کرد: هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان دیگر باید قبل از کار دولت فعلی پرداخت شود.

نوبخت عنوان کرد: هیچ ملاقاتی بین رؤسای جمهور روسیه و آذربایجان و روحانی اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه درباره پروژه راه آهن رشت - کاسپین مطالبه کنیم اگر چه منابع دولت محدود است اما حساب تمام استان‌ها را داریم.

وی ادامه داد: برای همه استان‌ها تا پایان دولت دو برنامه داریم که یکی مربوط به طرح‌های عمرانی و دیگری طرح‌های تولیدی در قالب اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه نباید از هیچ فرصتی برای خدمت دریغ کنیم، تصریح کرد: اگر خلیج فارس به دریای خزر وصل شود کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم.

کد خبر: ۷۳٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha