۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
کرونا مصرف آب در مازندران را صعودی کرد
استاندار مازندران:

کرونا مصرف آب در مازندران را صعودی کرد

ساری - استاندار مازندران به مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان اشاره کرد و کرونا را عامل افزایش بی سابقه مصرف آب در استان بیان کرد.

احمد حسین زادگان در حاشیه جلسه قرارگاه زیستی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه همزمانی آخر سال با شیوع کرونا و حفظ و رعایت مسائل بهداشتی سبب افزایش تا ۴۰ درصدی مصرف آب در استان شده است از مردم خواست تا صرفه جویی در مصرف آب را سرلوحه کار قرار دهند.

وی بر لزوم اجرای دقیق مصوبات قرارگاه زیستی تاکید و از مسافران خواست از سفرهای غیرضروری به مازندران پرهیز کنند زیرا به دلیل ضعف در زیرساخت ها دچار مشکلاتی خواهند شد.

استاندار مازندران کاهش دو ساعته زمان کار ادارات را از جمله مصوبات این ستاد بیان کرد و گفت: به جز دستگاه های امدادی و درمانی ساعت کار بقیه ادارات تا ۱۲ و ۳۰ خواهد بود.

حسین زادگان با اظهار اینکه در هفته پیش روی بیماری کرونا به اوج شیوع خواهد رسید، دورکاری بانوان باردار و دارای فرزندان خردسال را از دیگر مصوبات بیان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی در صورت تامین زیرساخت ها باید نسبت به اجرای ان تلاش کنند.

استاندار مازندران، برلزوم تعلیلی قلیانسراها برای حفظ بهداشت و جان مردم تاکید کرد و گفت: واحدهایی که مسائل بهداشتی را رعایت نمی کنند نسبت به پلمپ آن اقدام می شود.

تا روز گذشته۳۵۰ نفر مشکوک به کرونا در مازندران شناسایی که بیماری ۳۷ نفر قطعی شده است.

کد خبر: ۷٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha