۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کالاهای وارداتی در انبار گمرکات به دلیل ناهماهنگی دولتی ها از بین می رود
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

کالاهای وارداتی در انبار گمرکات به دلیل ناهماهنگی دولتی ها از بین می رود

محمودزاده، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: عدم هماهنگی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی منجر به از بین رفتن گوشت، نهاده‌های کشاورزی و نهاده‌های دامی در انبارهای گمرک می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جلال محمود زاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص از بین رفتن ۳۲۰ تن گوشت قرمز وارداتی در انبار های گمرکات کشور، گفت: طی سال‌های گذشته نیز در گمرکات استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد از بین رفتن کالاهای وارداتی بودیم.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه علاوه بر گوشت مقادیری ذرت نیز در انبارهای گمرکات بنادر کشور مانده و قابل استفاده نیستند، عنوان کرد: در برخی موارد دولت ارز مورد نیاز واردکنندگان را اختصاص نمی‌دهد و فروشندگان نیز با واردکنندگان همکاری و همراهی لازم را ندارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی از موارد بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در زمینه واردات کالاهای اساسی اختلاف نظر وجود دارد، گفت: عدم هماهنگی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی منجر به از بین رفتن گوشت، نهاده‌های کشاورزی و نهاده‌های دامی در انبارهای گمرک می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: عدم ترخیص به موقع گوشت‌های وارداتی موجب هدر رفت هزینه پرداخت شده توسط وارد کنندگان و افزایش قیمت این محصول در بازار داخلی می‌شود.

کد خبر: ۷۳٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha