۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
۲ محصول فناورانه شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری زنجان رونمایی شد
رئیس پارک علم و فناوری زنجان:

۲ محصول فناورانه شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری زنجان رونمایی شد

زنجان - رئیس پارک علم و فناوری زنجان با اشاره به فعالیت ۶۳ شرکت دانش‌بنیان و فناور در پارک علم و فناوری استان فعالیت دارد، گفت: دو محصول فناورانه شرکت‌های مستقر در پارک رونمایی شد.

داوود مرادخانی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: جایگاه متعالی زنجان در زمینه رشد و جذب استارتاپ‌ها در شرایطی به دست آمده است که زنجان جزو آخرین استان‌ها در زمینه راه‌اندازی پارک علم و فناوری در سطح کشور بود. 

وی اظهار کرد: مدتی پیش توانستیم از دو محصول فناورانه شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری زنجان رونمایی کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری زنجان گفت: باید تلاش کنیم تا شرکت‌های دانش‌بنیان استان بتوانند به فعالیت‌های رو به رشد خود که نیاز واقعی جامعه امروز است و محصولی که چند صباح پیش از آن رونمایی شد، مربوط به نسخه جدید سامانه مدیریت فرآیندهای ارین و سامانه جامع پارم علم و فناوری استان بود.

مرادخانی یادآور شد: عملیات استقرار واحدها، هسته‌ها و ارزیابی آن‌ها، انجام مکاتبات اداری پارک و نیز شرکت‌های عضو در پارک و مرکز رشد، جذب و پذیرش به صورت ساده، داوری و ثبت اختراعات و … از جمله مزایای سامانه مدیریت فرآیندهای کسب و کار است.

وی ابراز کرد: از زمان راه‌اندازی پارک علم و فناوری در استان، تلاش شده است تا این پارک بتواند فعالیت‌های درخوری را انجام دهد.

رئیس پارک علم و فناوری زنجان، تصریح کرد: هیچ هدفی بالاتر از این نیست که بتوانیم زمینه‌ای را فراهم کنیم تا نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های علمی بتوانند کسب و کاری را در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز کنند.

مرادخانی گفت: قبل از ورود نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به پارک علم و فناوری، مراحلی طی می‌شود و در این میان مرکز نوآوری پارک علم و فناوری استان این امکان رافراهم می‌کند تا آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم در راستای تشکیل تیم‌ها و استارتاپ‌ها انجام گرفته و سپس این تیم‌ها بتوانند با آمادگی کامل وارد پارک علم و فناوری شوند.

وی به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۶۳  شرکت دانش‌بنیان و فناور در پارک علم و فناوری زنجان فعالیت دارد و تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در استان نسبت به سال‌های گذشته رشد داشته است.

کد خبر: ۷٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha