۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
تبدیل وضع ایثارگران، نیازی به آزمون و سهمیه ندارد
رییس فراکسیون ایثارگران مجلس:

تبدیل وضع ایثارگران، نیازی به آزمون و سهمیه ندارد

امیرآبادی فراهانی، رییس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: نیروهای ایثارگر شرکتی، قراردادی یا پیمانی برای تبدیل وضعیت نیاز به آزمون و استفاده از سهمیه ندارند.

به گزارش بازار، احمد امیرآبادی فراهانی اظهار داشت: براساس برنامه ششم توسعه، مقرر شده بود که نیروهای قراردادی، پیمانی و شرکتی ایثارگر رسمی قطعی شوند و دولت نیز سه ماه مهلت داشت این اقدام را انجام دهد، ولی متاسفانه سازمان امور استخدامی کشور با هماهنگی با دیوان عدالت اداری مانع اجرای قانون شد.

وی گفت: امروز در مجلس این موضوع، بررسی و بر اساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب شد که در این باره نیازی به آزمون و سهمیه نیست و بعد از تایید مصوبه در شورای نگهبان، این نیروها به رسمی قطعی تبدیل خواهند شد.

کد خبر: ۷۲٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فاطمه فرخی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      2 0
      ا سلام و احترام میخواستم ببینم اونی که یه روز داوطلبانه رفته که ممکن بود در همان روز شهید یا جانباز شود با اونی که 10 سال رفته چه فرقی می کنه مهم اینه که داوطلبانه رفته باشند. پدر من 27 ماه جبهه بوده که 23 ماه بصورت سربازی و 3 ماه داوطلبانه که بخاطر دفاع از کشور و ملت رفته ولی الان اعلام می کنند که حداقل 6 ماه سابقه داوطلبانه . پدر من می توانست اصلا نه بصورت داوطلبانه بلکه به سربازی هم نمیرفت مثل خیلی های دیگر.اینکه اعلام کردند کسانی که 6 ماه داوطلبانه دارند فرزندان آنها تبدیل وضعیت می شوند ولی پدر من 3 ماه داوطللب 23 ماه سربازی داره و من 8 ساله در یک دستگاه دولتی بصورت شرکتی با حداقل حقوق مشغول هستم تکلیف ما چیست؟ آیا بی عدالتی تا این قدر، تبعیض بی داد میکنه.