۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
۳۲پروژه تا پایان دولت دوازدهم در لرستان اجرا می‌شود
معاون رئیس جمهور:

۳۲پروژه تا پایان دولت دوازدهم در لرستان اجرا می‌شود

لرستان- معاون رئیس جمهور گفت: ۳۲ طرح و پروژه به ارزش یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت صبح دوشنبه به منظور افتتاح و بازدید از پروژه های لرستان، وارد این استان شد.

بازدید از پروژه بازسازی پل منطقه ماسور خرم‌آباد، روند اجرای پروژه پل آیت الله کمالوند و همچنین ساخت پادگان جدید سپاه استان توسط معاون رئیس جمهور، استاندار لرستان و مسئولان استانی صورت گرفت.

نوبخت، معاون رئیس جمهور در حاشیه بازدید از پروژه های استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۲ طرح و پروژه به ارزش هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این پروژه ها را تا قبل از پایان این دولت تحویل خواهیم داد.

وی با اشاره به سیل سال گذشته در استان افزود: سال گذشته وقوع سیل خسارت هایی را به دنبال داشت و برای جبران خسارتها اقداماتی صورت گرفت که در این راستا امروز بازدید و جمع بندی هایی در این زمینه انجام می شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دو هزار منزل محرومان در استان ساخته می شود گفت: در سفر آبان ماه سال گذشته قرار شد دو هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته شود و امروز برای افتتاح این واحدها و واگذاری آنها برنامه ریزی شده است.

نوبخت با اشاره به ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار خاطرنشان کرد: برای اشتغال ۱۰ هزار جوان و نیروی کار در این استان، توافقنامه ای با استاندار مبادله شد که بتوانیم با هزار میلیارد تومان اعتبار که از منابع مختلفی تامین می شود طرح های جهش تولید را به انجام برسانیم.

کد خبر: ۷۲٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha