۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
ضرورت افزایش اعتبارات عمرانی در لایحه بودجه
رئیس اول کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

ضرورت افزایش اعتبارات عمرانی در لایحه بودجه

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید ایرادات لایحه بودجه را رفع کرده و در زمان مقرر به مجلس ارسال کند، گفت: لایحه جدید باید واقعی و متناسب با نیاز کشور و به نفع مردم آسیب پذیر تنظیم شود تا باعث تورم و کوچک شدن سفره مردم نشود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دولت باید ایرادات لایحه بودجه ۱۴۰۰ را رفع کرده و در زمان مقرر به مجلس ارسال کند، گفت: با توجه به اینکه دولت، در خصوص لایحه بودجه سال آینده متوجه نظرات مجلس شده امیدوارم در زمان مقرر نسبت به رفع ایرادات اقدام کرده و بودجه را به نفع معیشت مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه اصلاح کند.

دولت باید لایحه جدید بودجه را در زمان مقرر قانونی به مجلس تحویل دهد
رضایی کوچی با تاکید بر اینکه دولت باید لایحه جدید را در زمان مقرر قانونی به مجلس تحویل دهد، افزود: اگر در لایحه بودجه ارقام، واقعی دیده نشوند، چرخ اقتصاد کشور نمی‌چرخد؛ لذا باید با کار کارشناسی و در تعامل با مجلس، بودجه ای تنظیم شود که به نفع مردم به ویژه طبقه کم درآمد و قشر ضعیف جامعه باشد.

این نماینده مردم در مجلس با تاکید بر اینکه دولت در لایحه بودجه جدید، اعتبارات بخش عمرانی را تقویت کند اظهار کرد:در بودجه گذشته اعتبارات بخش عمرانی بسیار ضعیف دیده شده بود و کفاف پروژهای عمرانی کشور را نمی‌داد از طرفی دولت همواره در زمان کسری منابع مالی؛ از اعتبارات بخش عمرانی برداشت می‌کند لذا این حوزه بیش از گذشته باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: لایحه جدید باید واقعی و متناسب با نیاز کشور و به نفع مردم آسیب پذیر تنظیم شود تا باعث تورم و کوچک شدن سفره مردم نشود. اگر این لایحه، ضد تورم و در حمایت از معیشت مردم نباشد مجدداً نظر مجلس به رد آن خواهد بود.

کد خبر: ۷۲٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha