۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
سهل‌انگاری در مدیریت کشت و صنعت مغان را قبول نمی‌کنیم
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

سهل‌انگاری در مدیریت کشت و صنعت مغان را قبول نمی‌کنیم

اردبیل - موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: در مدیریت کشت و صنعت مغان هیچ کوتاهی و خطایی پذیرفته نیست.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در مدیریت کشت و صنعت مغان هیچ کوتاهی و خطایی پذیرفته نیست که در این زمینه نابسامانی‌ها می‌تواند به عنوان یک خطای بزرگ  ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به این که مسئولان در ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان تلاش همه‌جانبه‌ای داشته اند، بیان کرد: امیدواریم با انتخاب هیئت مدیره جدید در توسعه کشت و صنعت مغان، چشم‌اندازی روشن در مناطق مختلف استان اردبیل پدید آید که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

موسوی با بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی در استان به شکل کامل پیگیری می‌شود، گفت: امیدواریم با همکاری وزارت نیرو بتوانیم اهالی استان را به حقوق واقعی شان برسانیم که در این زمینه در توسعه کشت مکانیزه بخش کشاورزی و تدارک زیرساخت‌ها گام‌های اساسی برداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های انجام یافته نیاز اساسی این است تا بتوانیم راه‌آهن را سال آینده به بهره‌برداری برسانیم، گفت: در این همین راستا تأمین اعتبار برای پروژه چهار خطه -اردبیل - سرچم نیز مبنای کار قرار گرفته است.

موسوی با اشاره به این که اعتبار پروژه از ۸۰ میلیارد تومان به ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، ادامه داد: توجه جدی به بخش کشاورزی و طرح‌های اجرایی در این حوزه اولویت اساسی است که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا طرح‌های متعددی در استان در بخش‌های زیربنایی به همت قرارگاه خاتم به انجام برسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت اشتغال‌ برای ۷۰۰ نفر در قرارگاه خاتم ایجاد شده و طرح‌های مختلفی نیز آماده اجرا و بهره‌برداری است که احداث بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی از جمله این پروژه ها است.

موسوی افزود: توجه به توسعه زیرساخت‌های استان یکی از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه افتتاح واحد بخار سیکل ترکیبی نیروگاه سبلان به عنوان یک پروژه عمرانی در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام یافته و ۴۳۳ میلیون یورو سرمایه‌گذاری در این زمینه انجام می‌یابد.

کد خبر: ۷۲٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha