۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
«مک گاورن» مدیر طراحی جگوار-لندروور شد

«مک گاورن» مدیر طراحی جگوار-لندروور شد

تیری بولوره، مدیر عامل جگوار-لندروور، به تازگی خبر عضویت گری مک‌گاورن به عنوان مدیر طراحی این خودروساز در هیات مدیره را اعلام کرد.  

بازار؛ گروه خودرو: خودروسازان انگلیسی شهرت به تولید محصولات لوکس و گران دارند که اغلب چالش جدی برای رقبای خود در بازار ایجاد می‌کنند، برای مثال می‌توان به لندروور به عنوان یک اس یو ویی کارآمد و جگوار یک سدان لوکس اشاره داشت.

طراحی هر دو برند خودرویی معمولا الگو سایر خودروسازان برای ساخت محصولات‌شان قرار می‌گیرد. این طراحی به لطف حضور گری مک‌گاورن به عنوان مدیر طراحی جگوار-لندروور ایجاد شده است.

به تازگی خبری مبنی بر اینکه مک‌گاورن به هیات مدیره این خودروساز بریتانیایی پیوست، منتشر شده است. این انتصاب توسط تیری بولوره، مدیر عامل جگوار-لندروور اعلام شده است. مک گاورن در اکتبر سال ۲۰۲۰ به عنوان مدیر ارشد خلاقیت جگوار-لندروور منصوب شد که نشانه روشنی از نقش حیاتی رهبری طراحی وی بر محصولات این برند در آینده است.

مک‌گاورن که در کارنامه درخشان خود نقش اصلی در طراحی مدل‌های ولار، دیسکاوری، ایووک و دیفندر ۲۰۲۰ را داشته و به عنوان شخصی که در تغییر شکل دادن سبک طراحی در محصولات لندروور را ایفا کرده است شناخته می‌شود.

مک‌گاورن در مصاحبه‌ای کوتاهی گفته «این افتخار است که به عضویت هیات مدیره جگوار-لندروور منصوب شدم و به من فرصتی داده شده تا تیم حرفه‌ای خود را به سمت خلاقیت دوباره‌ای تصور جگوار و ادامه تحولات لندروور سوق دهم. من از ارزش واقعی طراحی در ایجاد ارزش ویژه برند قانع می‌شوم که در نهایت به بهترین تجربه برای مشتریانمان بدل می‌شود»

کد خبر: ۷۲٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha