۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
روزنامه نگار یمنی: اقتصاد امارات وارد مرحله خطرناکی شده است

روزنامه نگار یمنی: اقتصاد امارات وارد مرحله خطرناکی شده است

انیس منصور روزنامه نگار یمنی معتقد است اقتصاد امارات وارد مراحل خطرناکی شده و مخصوصا با تحریم نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی، این کشور از تبعات جنایت هایش در یمن و دیگر کشورهای عربی در امان نخواهد ماند.

انیس منصور در حساب توییتری خود با تاکید بر اینکه اقتصاد عمان در مسیر صحیح خود حرکت می کند و توانسته طی سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ رشد خوبی داشته باشد، علت این موفقیت را ثبات کشور عمان و درایت پادشاه آن در مدیریت کشورش در منطقه ای ملتهب دانست.

در مقابل به نظر منصور اقتصاد امارات وارد مراحل خطرناکی شده و به ویژه با تحریم نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی، این کشور از تبعات جنایت هایش در یمن و دیگر کشورهای عربی در امان نخواهد بود.

وی با اشاره به نزدیک بودن موعد افتتاح راه زمینی مستقیمی که عمان را به عربستان وصل نموده و مسافت بین دو کشور را ۸۰۰ کیلومتر کمتر می کند افزود: دوبی پس از گشایش خط تجاری بین عربستان و عمان ۱۲ میلیارد دلار ضرر می کند چراکه این خط تاثیر منفی بر اقتصاد امارات دارد.

این در حالی است که روز جمعه فعالان توییتری پس از موفقیت شان در تحریم کالاهای اماراتی، کمپین جدیدی تحت عنوان تحریم نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی به راه انداخته اند. (#مقاطعه_اکسبو_۲۰۲۰)

کد خبر: ۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha