۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
۳۷۶ پروانه بهره برداری در بخش معادن سیستان و بلوچستان صادر شده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۳۷۶ پروانه بهره برداری در بخش معادن سیستان و بلوچستان صادر شده است

زاهدان - شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۳۷۶ پروانه بهره برداری در سال جاری در بخش معادن استان صادر شده است.

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در سال جاری ۳۷۶ پروانه بهره برداری در بخش معادن استان سیستان و بلوچستان صادر شده که نسبت به سال گذشته ۲۴۵ درصد رشد نشان می دهد.

وی با اشاره سال گذشته ۱۰۹ پروانه بهره برداری در بخش معادن سیستان و بلوچستان صادر شده است، افزود: قطعا جذب سرمایه گذار در پروژه های بزرگ سبب توسعه و رونق بخش های صنعت،معدن و تجارت و توسعه زیر ساخت ها در استان می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان یکی از مناطق مستعد در زمینه سرمایه گذاری به ویژه در بخش معدن است، ادامه داد: توجه به سرمایه گذاری خصوصی با نظارت و هماهنگی بخش دولتی از جمله عواملی است که می‌تواند رونق اقتصادی، تجاری استان و منطقه را در پی داشته باشد.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان با داشتن جوان‌ترین جمعیت در میان استان‌های کشور نیازمند فراهم کردن شغل برای این قشر جوان است که بهره گیری از ظرفیت معادن یکی از راهکارهای مهم در ایجاد اشتغال پایدار برای آنان است.

کد خبر: ۷۲٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha